SL 65 AMG
slika 1.1 SL 63 AMG
Pod haubom SL 63 AMG diše novorazvijeni osmocilindrični atmosferski agregat, koji iz 6 208 cm3 izvlači 524 konjske snage pri 6 800 o/min i medveđe veliki Obrtni moment od 630 Nm pri 5 200 o/min. Agregat je uparen sa sofisticiranim sedmosteoenim menjačem, MG SPEEDSHIFT MCT, sa sistemom Race Start, koji vozačima pomaže da postignu najbolje performanse i odličnu trakciju prilikom starta. Komande zadaje vozač putem polugica iza volana, a menjač se može pohvaliti izuzetno brzom reakcijom (promena stepena prenosa traje samo 0,1 sekundu) i sposoban je funkcionisati kako u automatskom, tako i u manuelnom režimu. Vozačima će na raspolaganju biti 4 režima rada menjača: od komfornog do sportskog. Opremljen ovim agregatom, SL 63 AMG do stotke "sprinta" za samo 4,6 sekunde, dok je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h. Ovaj model nasleđuje verziju SL 55 MAG iz prethodne generacije, koja je bila opremljena kompresorom. Model SL 63 AMG biće opremljen felnama prečnika 19" i pneumaticima dimenzija 255/35 napred i 285/30 pozadi.
Posle predstavljanja bazne verzije restilizovanog modela SL, kompanija Mercedes AMG MGmbH u promet je pustila informacije i fotografije dve najsnažnije verzije SL 63 AMG i SL 65 AMG, koje raspolažu snagom od koje se diže kosa na glavi: 525 i 612 konjskih snaga... Optički, AMG SL razlikuje se od bazne izvedbe po agresivnom bodykitu. Tačnije rečeno, na AMG modelima SL-a sve je novo, od odbojnika, blatobrana, usisnika za vazduh, izduvnih cevi, ogromnih kočionih sistema, koji već na prvi pogled ulivaju strahopoštovanje. U standardnoj opremi biće i BIXENON svetlosne grupe, sa specijano programiranih 5 programa rada, u zavisnosti od tipa vožnje i vremena vožnje. Na polju elektronike u AMG modelima SL-a predstavljen je potpuno novi sistem sa oznakom NTG 2.5, kojim se ovladava Bluetooth uređajem, kao i sistemom za glasovne naredbe, Linguatronic.
slika 1.1 SL 63 AMG i SL 65 AMG
Modne aktivnosti Mercedes-Benza u preko 20 zemalja, sada prati novo zaštitno lice. Julia Stegner, međunarodni top model prvi put će se pojaviti kao modni ambasador na Mercedes-Benz nedelji mode u Berlinu, kolekcija jesen/zima 2009, koja će se održati od 28. januara do 1. februara 2009, na Bebelplacu (Bebelplatz), u srcu Berlina.
Na jednoj od poslednjih fotografija, koja predstavlja vizuelni identitet modnog predstavljanja, Julia Stegner nosi odeću Anne Valerie Hash i stoji ispred Mercedes-Benz CLS 350 CGI Grand Edition. Novi vizuelni identitet će se pojaviti na oglasima, posterima i vozilima na jedinoj modnoj manifestaciji u Nemačkoj, koja se stavlja u isti rang sa najznačajnijim međunardonim manifestacijama.
„Juliji Štegner, kao ambasadoru brenda, dugoročno smo prepustili međunarodne modne aktivnosti," rekao je Anders Sundt Jensen, Potpresednik Brend Communications Mercedes-Benz Cars. „Ona predstavlja vezu uzmeđu nemačkog porekla i međunarodne elegancije, što je osnovi razlog zbog kojeg smo veoma pažljivo izabrali da upravo ona stoji uz novi Mercedes-Benz CLS Grand Edition, koji će se pojaviti na tržištu u martu 2009 godine." Prvi kupe sa četvoro vrata kombinuje nesvakidašnji dizajn sportsku eleganciju i luksuz. Prodaja ovog modela počinje od januara 2009. godine.
Mikelangelo di Batista, jedan od najtraženijih modnih fotografa na svetu, napravio je postavku koja jasno ukazuje na vezu između top modela i štutgardskog trendsetera kada je reč o dizajnu automobila. „Namera je bila da se prenese scena I crveni tepih sa Mercedes-Benz nedelje mode i time napravi snažna veza između mode i elegancije vozila," objašnjava Mikelangelo di Batista. Osnovno prepoznavanje Mercedes-Benz dizajna i mode: stil, elegancija i luksuz.
„Mercedes-Benz i moda zaista idu zajedno. Mislim da su Mercedes-Benz vozila potpuno šik - kao i moda. Zato imam posebno zadovoljstvo da budem ambasador brenda Mercedes-Benz," rekla je Julia Stegner.
slika 1.1 Mercedes
NAPOMENA: Ovaj clanak je izbacen 20-og decembra 2008-e godine..... ovaj post je skinut sa sajta http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/5823/8/
„Odabrali smo `mercedes´ klase A koji je vrlo praktičan za gradski saobraćaj”, potvrdio je direktor CPI Grup Milan Trnjeni dnevniku „Lidove novini” da kupci kuća zaista dobijaju i „mercedes”. (Blic)
NAPOMENA: ovaj post je kopiran sa http://www3.serbiancafe.com/eng/vesti/8/57078/kupis-kucu-dobijes-i-mercedes.html
Bezbedna, udobna, efikasna – Nova Mercedes-Benz E-Klasa šalje pozitivne signale za automobilsku 2009 godinu na NAIAS, Salonu Automobila u Detroitu 10. januar 2009, Detroit – nova zvezda luksuznog segmetna vozila prikazana je veče pred otvaranje NAIAS 2009 – kao deo Novogodišnjeg prijema Mercedes-Benz u Detroitu, gde je Dr. Dieter Zetsche, CEO Daimlera, pred više od 650 novinara iz celog sveta, predstavio poslednju verziju uspešne, luksuzne limuzine.
slika 1.1 Nova Mercedes-Benz E-Klasa
Novom E-Klasom, Mercedes-Benz postavlja nove kriterijume na tržištu, posebno kada govorimo o bezbednosti i udobnosti, kao i ekološkim standardima i potrošnji. Pod nazivom ‘fascinacija i odgovornost’, proizvođač automobila iz Štutgarta je predstavio još dva nova modela - the SLR Stirling Moss, kao kruna super sportskog SLR modela visokih performansi.
BlueZERO konceptom, Mercedes-Benz vodi u trci ekološke odgovornosti i održivosti na električni pogon. Napredni, modularni koncept podržava ukupno tri modela različite konfiguracije pogona, na osnovi jedinstvene arhtekture vozila.
“Nova E-Klasa je bezbednija, još udobnja i ekološki podobnija nego ikada pre. Ovim je potvrđeno da fascinacija i odgovornost idu ruku pod ruku kod Mercedesa”, rekao je na prezentaciji Dr. Dieter Zetsch, Predsednik borda manadžera Daimler AG i rukovodilac Mercedes-Benz Cars. “Uvereni smo da će nova E-Klasa poslati pozitivnu poruku za automobilsku 2009 godinu. Očekujemo da budemo među vodećima na svetskom tržištu.”
PAZNJA: ovaj post je kopiran sa http://www.mojauto.rs/test/najnovija-desavanja/58-deavanja/248-nova-mercedes-benz-e-klasa-i-bluezero-koncept.html....
Mercedes je javnosti prikazano šta se očekuje u skorijoj budućnosti od najnovijih dostignuća po pitanju bezbednosti putnika. Mercedesovi stručnjaci žele da naprave automobil takav da izbegava nesreće gde je i kad je to god moguće, a tamo gde nije moguće pripremiti auto za sudar i obezbediti maksimalnu zaštitu putnika.
slika 1.1 Buducnost Mercedesa
U novoj E klasi pojaviće se napredni senzorski sistemi uključujući radare i kamere, inteligentni programi koji stalno prikupljaju podatake koji se kasnije koriste u cilju povećanja stepena sigurnosti. Uz kompjuterski nadzirane kamere i radar E klasa će imati prednja svetla koja će moći prilagoditi svetlosni snop uslovima vožnje. Sistem će pratiti promet vozila iz suprotnog smera i konstantno određivati jacinu svetla za najbolju osvetljenost, kratko svetlo moći će osvetliti od 65 pa sve do 300 metara puta.
slika 1.2 Buducnost Mercedesa
U novom modelu naćiće se i sistem upozorenja o nenamernom prelasku u drugu kolovoznu traku kao i sistem upozorenja pri prelasku dozvoljene brzine kretanja. Pored svih novina načiće se i već oprobani Pre-Safe sistem koji priprema vozilo za predstojeći sudar.
slika 1.3 Buducnost Mercedesa
Spoljasnost:
Dovoljan je samo jedan pogled na dizajn novog CLC Sport Coupé-a da uočite dinamičnost: silueta u obliku strele kao da stremi unapred, a šira šasija pruža osećaj sportske vožnje. Osoben atletski izgled prednjeg branika sa bočnim usisnicama i velikom Mercedes zvezdom na sredini široke maske hladnjaka ukazuje na brzinu. Hromirani elementi samo naglašavaju trkački oblik. U standardnoj izvedbi, nalaze se na branicima, krilima, vratima i bočnim zidovima i pružaju izuzetno privlačan kontrast tamnom spoljašnjem laku. Točkovi od lakih legura od 18 inča upotpunjuju sportski dizajn.
slika 1.1 CLC Sport Coupé
Unutrasnjost:
Ekskluzivni, unutrašnji ambijent krasi uzbudljiv kontrast svetlo-tamno, visoko kvaletetni materijali, uočljiv trokraki upravljač i sportska instrument tabla. Ugodni, komforni dodatak su sportska sedišta kao deo standarden opreme.
slika 1.2 unutrasnjost CLC Sport Coupe-a
U saradnji sa NBG Services, specijalna ponuda u svim salonima Mercedes Benz i ovlašćenih dilera obuhvata:
- Period od 7 godina
- Najpovoljnije uslove potpunog kasko osiguranja bez učešća u šteti
- 0% troškovi obrade zahteva, odobrenje za 24 h
Modeli A 150 ili A 160CDI:
slika 1.1 Mercedes Benz A 150

slika 1.2 Mercedes Benz A 160CDI
Kožni volan i ručica menjača
Paket pepeljara
Radio MB Audio 5 sa CD–om i MP3 plejerom
Klima uredjaj
Električno upravljanje prozora
Rezervni točak
16’ točkovi od lake legure sa 7 paoka
Prednja i zadnja svetla za maglu
Sve to uz bogatu standardnu opremu:
Putni računar, prednji i bočni vazdušni jastuci, ESP, ABS, ASR, BAS, automatsko paljenje svetala, adaprivna kočna svetla i još mnogo toga.
Sve postaje jasno čim ga vidite: nije moguće pronaći automobil koji je više SLK. SLK 55 AMG odiše sportskim izgledom klasičnog roadster-a agresivnije i bez kompromisa no ikad pre. AMG-ov 5.5-litarski V8 motor sa 265 kW (360 KS) uživanje u vožnji čini prvoklasnim. SLK 55 AMG je u standardnoj izvedbi opremljen inovativnim AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC sa polugom za menjanje stepena prenosa na volanu kojim možete brzo da menjate stepene prenosa. Zahvaljujući tome – ali i u kombinaciji sa AMG kočnim sistemom visokih performansi i AMG sportskim oslanjanjem –SLK 55 AMG postiže maksimalnu pokretljivost.
slika 1.1 Mercedes- SLK 55 AMG...
(SLK 55 AMG[1]: potrošnja goriva kombinovana vožnja: 12.0 l/100 km, emisija CO2 kombinovana vožnja: 288 g/km)[2].
slika 1.2 Mercedes-SLK 55 AMG...
Dizajn karoserije je u skladu sa performansama. Ovo podrazumeva AMG prednje i zadnje branike kao i bočne pragove u titanijum sivoj boji i AMG točkove od lakih legura od 18 inča sa 4 paoka, sve to visokog sjaja, AMG sportski izduvni sistem sa dve dvostruke izduvne cevi, plus AMG zadnji spojler.
slika 1.3 Mercedes-SLK 55 AMG...
Tipični AMG dizajn očekuje vas i u unutrašnjosti – od sportskih sedišta presvučenih vrhunskom nappa kožom do AMG ergonomskog sportskog upravljača sa polugom za menjanje stepena prenosa od srebrnog aluminijuma i AMG instrument tabla sa RACETIMER-om.
slika 1.4 Mercedes-SLK 55 AMG...
Napomena: Ovaj tekst je skinut sa http://www.mercedes-benz.rs/content/serbia/mpc/mpc_serbia_website/rsng/home_mpc/passengercars.html sajta.... :)
AUTOline doo, glavni zastupnik Daimler za Bosnu i Hercegovinu, najavljuje izuzetnu prodajnu akciju za Mercedes-Benz M-klasu. U okviru ekskluzivne VIP ponude, svaki kupac koji se odluči za kupovinu M-klase dobiti će na poklon atraktivan paket dodatne opreme koji će naglasiti karakter i unaprijediti funkcionalnost njegovog novog vozila.

slika 1.1 Mercedes M-klasa
Predviđeni akcijski paket dodatne opreme za M-klasu sadrži: AIRMATIC paket, Offroad Styling, Sportpaket Exterier, ulazne pragove, tamno tonirana stakla, te metalik boju. Ukupna ušteda koju će kupac M-klase ostvariti kreće se oko 10.500.- KM.
slika 1.2 MercedesM-klasa
U okviru ekskluzivne VIP ponude Reiffeisen Leasing i UNIQA Osiguranje, obezbjedili su posebne VIP pogodnosti za kupce Mercedes-Benz M-klase. Sve o statusu VIP klijenta pojasniti će Vam Vaš predstavnik Reiffeisen Leasinga.
slika 1.3 Mercedes M-klasa
Detaljne informacije o ekskluzivnoj VIP ponudi akcijama kupci mogu dobiti u svim ovlaštenim Mercedes-Benz prodajnim centrima u Bosni i Hercegovini.
slika 1.4 Mercedes M-klasa
slika 1.1 Prior Design Mercedes S klase
Nakon paketa za Mercedes SL, tjuner Prior Design je promovisao i novi Warrior aero body kit za aktuelni Mercedes S klase, koji ovoj limuzini daje dinamičniji i agresivniji izgled.

slika 1.2 Prior Design Mercedes S klase
Novi kit se sastoji od redizajniranog prednjeg branika sa dodatnim svetlima, novih pragova i prednjih blatobrana, modifikovanog zadnjeg branika sa difuzorom i dva završetka novog sportskog izduvnog sistema, kao i atraktivnijih aluminijumskih točkova od 20 inča.
slika 1.3 Prior Design Mercedes S klase Tuning

Ovaj automobil je prvi put bilo prikazano na 'Geneva Auto Show' u martu 1989-e godine, 500SL je bio na vrhu Mercedes sastava. 500SL-sadrzan je m119 V8 motorom sa chetri ventila i chetri bregaste osovine u glavi motora pomocu kojeg razvija 326hp pri 5500 RPM. 0-100 km/h postignuta za 6.2 sekunde. Opremljen je sa elektro-hidraulikom, vrh je bio izradjen kao i 'hard top', vozilo je takodje imalo automatski 'roll bar' koja se aktivira u roku od 0.3 sekundi kada je kritichna situacija registrovana.

Automobil je ima 'Bambi' dijagonalu, nezavisne prednje suspenzije i multi-link nezavisnu suspenziju-dokazni sistem.
slika 1.2 Mercedes 500SL
Adaptivni sistem za vlazenje(ADS) sa automatskim prilagodjvanjem i kontrolu nivoa pod uslovom da je osigurana pobljshana voznja na svim mogucim putevima.